جِـی بیست | تولید و پخش پــوشاک  | تولیدی لبــاس،J20wear

راهنمای خرید مانتو شب عید از مراکز بورس مانتو در تهران

خلاصه خبر:

خرید شب عید یکی از سنت های مرسوم و جذاب ایرانی ها برای آخرین روزهای سال است. تا مردم به بهانه نو شدن لباس و محیط اطرافشان دل هایشان راهم نوکنند اما خرید دسته جمعی کار راحتی نیست...

متن کامل خبر:

به گزارش جــی بیست به نقل از باشگاه خبرنگاران:

خرید شب عید یکی از سنت های مرسوم و جذاب ایرانی ها برای آخرین روزهای سال است. تا مردم به بهانه نو شدن لباس و محیط اطرافشان دل هایشان راهم نوکنند اما خرید دسته جمعی کار راحتی نیست. خیابان ها شلوغ شده و اگر خدای نکرده عیدی شما را در آخرین روزهای سال به حسابتان بریزند همه چیز به دقیقه 90 کشیده می شود و به این ترتیب سختی کار چند برابر می شود.

برای اینکه از سختی های خرید شما بکاهد در سلسله گزارش هایی بهترین مکان هایی که بورس کالاهای مختلف هستند را به شما معرفی می کند.

هفت تیر

معروف ترین بورس مانتو فروشی های تهران خیابان هفتم تیر است که هرساله از یکی دو ماه به پایان سال حال و هوای متفاوتی پیدا می کند.

از اواخربهمن اول حراج پالتو آغاز می شود اگر چندان پیرو مد نیستید و حاضرید پالتو امسال را سال آینده هم بپوشید می توانید با قیمتی بسیار مناسب برای سال بعد خود پالتو بخرید. بعداز خاتمه حراج پالتو ها نوبت فروش مانتوهای سال است که خرید و فروششان رونق می یابد برخی ازمانتو فروشی ها به حدی شلوغ می شوند که فروشندگان مجبورند افراد را چند نفر چند نفر به داخل مغازه راه دهند و مابقی درصف انتظار بمانند.

اگر صبر ایوب داشته باشید و خوب بگردید حتما آنچه که مد نظرتان هست را پیدا خواهید کرد. تعدد مغازه ها و تنوع کالا هایی که در این محدوده وجود دارد این امر را تضمین می کند.

ولیعصر

اگر از هفت تیر دور هستید و یا احیانا اعصاب شلوغی و ترافیک سنگین را ندارید پیشنهاد بعدی خیابان ولیعصر حوالی چهار راه ولیعصر تا جمهوری مکان مناسبی است که می توانید به آنجا مراجعه کنید معمولا اجناسی که در این محدوده ارائه می شوند کمی گران تر اند اما در عوض کیفیت مطلوبی دارند و شلوغی مغازه ها هم اندکی کمتر است اگرچه نباید انتظار داشته باشید که مغازه ها خالی و بی رونق باشندتا شما به راحتی خرید کنید.

بازار

ارزانترین و در عین حال پر رونق ترین منطقه تهران در ایام عید بازار است. در این محدوده هم خرید کردن کار چندان آسانی نیست اما تنوع و قیمت های مناسب باعث می شود خیلی ها از دور ترین نقاط تهران شلوغی مسیر و خستگی را به جان بخرند و برای خرید به بازار بیایند.

میلاد نور و صادقیه

اگر در غرب تهران ساکن هستید چند بار در سال گذرتان به مراکز خرید میدان صادقیه و مراکز خرید میدان صنعت و میلاد نور خواهد افتاد. این مراکز هم در روزهای پایان سال رونق خوبی دارند و بازار خرید و فروش در آنها گرم است.

پاساژ قائم

و بالاخره برای ساکنان شمال تهران بهترین مکان پاساژ قائم است تقریبا می توان گفت برای هرسلیقه ای در این بازار می توان چیزی یافت البته باید خوب بگردید تا مطابق با بودجه تان آنچه را لازم دارید بیابید.

آمار مربوط به این مطلب:

تعداد بازدید:1947

نظرات

در این رابطه هیچ نظری توسط کاربران نوشته نشده است
بازگشت
کپی‌رایت © 2024 تولید و پخش پوشاک جـی بیست
راه اندازی شده توسط فروشگاه ساز ویرچو