چند سال است مد شده است که مجریان چاپ دیچیتال روی لباس، عکس و یا لوگوی مورد نظر شما را با بهترین کیفیت روی تیشرتهای مرغوب با جنسهای متنوع به چاپ میرسانند. وحید وجدانی از آن دست هنرمندانی است که از مدتها پیش در حوزه طراحی و اجرای چاپ دیجیتال روی تیشرت، تونیک، مانتو و روسری فعالیت داشته و سالانه تیراژ بالایی از آثارش روانه بازار میشود. وجدانی دراینباره به خبرنگار مد و لباس هنرآنلاین گفت: نزدیک به 30 نفر در کارگاه طراحی و چاپ دیجیتالمان مشغول به کارند که در بخشهای طراحی، چاپ، برش و تولید با اینجانب همکاری میکنند. او افزود: به دلیل توجیه مالی برای چنین فعالیتی سالانه مقدار زیادی پارچه با جنس مرغوب و مورد پسند بازار تقاضا خریداری میشود و طراحان برای جنسیت و ردههای سنی مختلف آثارشان را پیش از آغاز هر فصل دراختیار بخش چاپ قرار میدهند. وجدانی درباره ملاک و معیار انتخاب طرحهای کاربردی برای چاپ به ویژه روی تیشرت توضیح داد: مهمترین ملاک سلیقه مشتریان است؛ به عنوان مثال کودکان از طرحهای انیمیشن خارجی، خانمها از طرحهای شلوغ و رنگارنگ و آقایان از طرحهای ساده و اغلب سیاه و سفید استقبال میکنند. این طراح و مجری چاپ روی تیشرت در ادامه بیان کرد: اینروزها که درفصل بهار قرار داریم بیشتر تولیدمان به سمت تیشرت است که اتفاقاً یکی از بخشهای جذاب در کارمان محسوب میشود. او گفت: با عبور از فصل گرما و نزدیک شدن به فصل پاییز چاپ روی تونیک و لباسهای گرم در اولویت برنامهمان قرار میگیرد. وجدانی درباره سلیقه بازار در انتخاب طرحهای داخلی و خارجی گفت: خوشبختانه الگوهای ایرانی، اسلیمی، بته جقه و در مجموع طرحهای اینچنینی بسیار مورد توجه قرار گرفته و موجب گردیده در طراحی روی تیشرت از طرحهای تکراری و خارجی فاصله بگیرند. این هنرمند در خاتمه گفت: امیدواریم روزی سلیقه بازار تقاضا به سمتی پیش برود که ما طراحان و چاپ کنندگان تنها با سفارش طرحهای داخلی مواجه باشیم و با ارائه خدمات مدرن ایرانی، تیشرتهایمان را جهانی کنیم. |