تصویری که برای روایت از یک ویترین فروشگاه پوشاک این بار انتخاب شده است تاحدودی نسبت به نمونه های پیشین متمایز است. این وجه تمایز شاید به واسطه تلفیق دنیای جدی بزرگسالی و دنیای جذاب بچه گانه دانست. البته می توان این ترکیب موضوعی را از جنبه های دیگر نیز مورد بحث قرار داد، اما آنچه در اینجا مطرح می گردد انتخاب یک المان ساده به نام بادکنک متعلق به کودکان در کنار یک بلوز و شلوار نیمه رسمی متعلق به بزرگسال(در اینجا مادر) دانست. بدون شک شیطنت های کودکانه فرزندان یکی از عواملی است که بسیاری از مادران هنگام خرید بسیار با آن مواجه هستند.
این شیطنت ها تا آنجایی است که بسیاری مادران از انتخاب لباس برای خود عاجز می شوند. اما آنچه در این ویترین مشاهده می گردد داروی معجزه گری است که بسیاری از کودکان را محصور در شگفتی های ذاتی خود می نماید. این ویترین تا حدی جاذبه برای کودکان دارد که نه تنها آن ها را از حرکت و شیطنت وا می دارد که شاید حتی جابجا کردن آن ها از جلوی آن برای والدین در بسیاری مواقع نا ممکن گردد. تغییر شکل بادکنک ها به صورت حیوانات خانگی نیز نکته دیگری است که در این ویترین مشاهده می گردد... |